Home Set Lists Forums The Permanent Record Asshole Opinion

Arsis -- West Springfield, VA -- September 1st, 2014
Deep Purple -- Orlando, FL -- August 30th, 2014
Dropdead -- Scottsdale, AZ -- August 30th, 2014
Chevelle -- Wallingford, CT -- August 30th, 2014
Morbid Saint -- Riverview, MI -- August 30th, 2014


Go Back   WWW.METALSETLISTS.COM > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.12 seconds.
Search: Posts Made By: slapguitarer
Forum: General Chat Yesterday, 04:35 PM
Replies: 5,319
Views: 124,298
Posted By slapguitarer
Rest, You Are The Lightning Ash Borer Ash...

Rest, You Are The Lightning
Ash Borer
Ash Borer

holy shit these riffs are killer. :shred:
Forum: General Chat Yesterday, 04:30 PM
Replies: 2,428
Views: 77,548
Posted By slapguitarer
Atriarch - Ritual Of Passing LP Ash Borer - Ash...

Atriarch - Ritual Of Passing LP
Ash Borer - Ash Borer
Forum: General Chat 08-31-2014, 04:04 PM
Replies: 5,319
Views: 124,298
Posted By slapguitarer
Turtle Neck Bosnian Rainbows Bosnian Rainbows

Turtle Neck
Bosnian Rainbows
Bosnian Rainbows
Forum: Set Lists and Gig Reports 08-31-2014, 06:47 AM
Replies: 2
Views: 212
Posted By slapguitarer
That sounds very tight. Concerts in nature is the...

That sounds very tight. Concerts in nature is the best thing. Forests, caves, deserts. Fuck yeah
Forum: Album Reviews 08-30-2014, 05:48 PM
Replies: 73
Views: 4,517
Posted By slapguitarer
sounds like you're guilty of being wrong

sounds like you're guilty of being wrong
Forum: General Chat 08-30-2014, 04:48 PM
Replies: 65
Views: 920
Posted By slapguitarer
lol prince. that dude's from way back. creepy fuck

lol prince. that dude's from way back. creepy fuck
Forum: Album Reviews 08-30-2014, 01:03 PM
Replies: 73
Views: 4,517
Posted By slapguitarer
any answer for 2004 that isn't Mastodon -...

any answer for 2004 that isn't Mastodon - Leviathan is disgustingly wrong.
Forum: General Chat 08-29-2014, 02:15 PM
Replies: 5,319
Views: 124,298
Posted By slapguitarer
Au Crépuscule de Nos Rêves Amesoeurs Amesoeurs

Au Crépuscule de Nos Rêves
Amesoeurs
Amesoeurs
Forum: General Chat 08-28-2014, 09:00 PM
Replies: 65
Views: 920
Posted By slapguitarer
yeah, Tom G. Warrior thing was by far one of the...

yeah, Tom G. Warrior thing was by far one of the most entertaining things from this board. And yes, thanks to Ed for making this site. I've met some awesome people through this site, discovered great...
Forum: General Chat 08-27-2014, 11:29 AM
Replies: 4,505
Views: 144,011
Posted By slapguitarer
:bowdown:

:bowdown:
Forum: General Chat 08-27-2014, 06:27 AM
Replies: 1,501
Views: 37,170
Posted By slapguitarer
black keys would be tight

black keys would be tight
Forum: Album Reviews 08-26-2014, 09:34 PM
Replies: 1,422
Views: 41,492
Posted By slapguitarer
I'll trust that the new Yob is great, even if you...

I'll trust that the new Yob is great, even if you have the worst/most incorrect opinion ever about Boris. ever.



ever
Forum: Album Reviews 08-26-2014, 01:47 PM
Replies: 1,422
Views: 41,492
Posted By slapguitarer
Still need to hear new Yob. Since everybody else...

Still need to hear new Yob. Since everybody else is posting their list

top 10
1. Lantlos – Melting Sun
2. Thou – Heathen
3. Cormorant – Earth Diver
4. Boris – Noise
5. Indian – From All...
Forum: General Chat 08-26-2014, 10:13 AM
Replies: 5,319
Views: 124,298
Posted By slapguitarer
Alone In A Room I Am King Code Orange ...

Alone In A Room
I Am King
Code Orange

damn it they've turned into a typical hardcore band. inb4 moobys. their first album and their EP was a bit out of the box.
Forum: Album Reviews 08-25-2014, 10:31 PM
Replies: 1,422
Views: 41,492
Posted By slapguitarer
Yeah Pink was my first one too. Flood is my...

Yeah Pink was my first one too. Flood is my absolute favorite. Seeing them play it live was :bowdown: :bricks: :bowdown:
Forum: Album Reviews 08-25-2014, 10:25 PM
Replies: 1,422
Views: 41,492
Posted By slapguitarer
Yeah, Praparat wasn't bm. They put out a hardcore...

Yeah, Praparat wasn't bm. They put out a hardcore punk record tho. And honestly, I'd love to hear Boris do bm. Atsuo can definitely blast.

Onioner, as far as Boris records go get any of the...
Forum: Album Reviews 08-25-2014, 09:05 PM
Replies: 1,422
Views: 41,492
Posted By slapguitarer
Took you long enough. Better late than never,...

Took you long enough. Better late than never, though.
Forum: General Chat 08-24-2014, 09:18 AM
Replies: 12
Views: 267
Posted By slapguitarer
Intronaut - Prehistoricisms was at 100% with 4...

Intronaut - Prehistoricisms was at 100% with 4 reviews til some asshole gave it a 0%...
Forum: Misinformation and Propaganda 08-23-2014, 09:39 PM
Replies: 13
Views: 423
Posted By slapguitarer
Not entirely. He's not a guitar player. He's a...

Not entirely. He's not a guitar player. He's a musician. And he still makes music, even if it doesn't involve guitars
Forum: Misinformation and Propaganda 08-23-2014, 08:08 PM
Replies: 1
Views: 73
Posted By slapguitarer
God damn

God damn
Forum: General Chat 08-23-2014, 08:37 AM
Replies: 2,428
Views: 77,548
Posted By slapguitarer
Boris shirt Usnea shirt

Boris shirt
Usnea shirt
Forum: General Chat 08-22-2014, 04:01 PM
Replies: 2,428
Views: 77,548
Posted By slapguitarer
:rocker:

:rocker:
Forum: Misinformation and Propaganda 08-22-2014, 12:49 PM
Replies: 10
Views: 225
Posted By slapguitarer
Minnesota one is better because Denzel Curry and...

Minnesota one is better because Denzel Curry and Juicy J
Forum: Misinformation and Propaganda 08-22-2014, 10:13 AM
Replies: 14
Views: 751
Posted By slapguitarer
New track is pretty dope. Guitar solo is a little...

New track is pretty dope. Guitar solo is a little iffy but other than that it's great.
Forum: General Chat 08-22-2014, 09:32 AM
Replies: 5,319
Views: 124,298
Posted By slapguitarer
From The Kettle Onto The Coil Adult Swim...

From The Kettle Onto The Coil
Adult Swim Singles 2014
Deafheaven

Damn. I think this is the most metal Deafheaven have ever been. Got some growls under the screams. Fuck this is tight.
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -8. The time now is 06:01 AM.


Blah Blah Blah Copyright WWW.METALSETLISTS.COM 2008